Reprezentant jednej z krakowskich okręgówek drugi rok z rzędu zaskoczył wyborem personalizowanego trykotu Adidasa. Katalogowy model Condivo 20 z najnowszej kolekcji niemieckiego giganta jest doskonale znany kibicom, którzy śledzą rywalizację w ramach EURO 2020 – koszulkę ze zmienionymi detalami można było zobaczyć na kadrowiczach Rosji, Szwecji i Walii.
Informacja o zbliżającej się premierze niebiesko-białych „cerat” pojawiła się po raz pierwszy na początku czerwca.
Start zapisów na klubowych social mediach ruszy w pierwszy piątek lipca (2.07), a trykoty powinny być łatwiej dostępne, niż białe kruki, którymi są już zeszłoroczne modele Bieżanowianki.
W poprzednim sezonie klub zyskał rozgłos przez najwyższą w historii niskich lig w Polsce cenę koszulek, będąc jednocześnie pierwszym przypadkiem, gdy na tak niskim poziomie rozgrywkowym znalazła się w pełni dedykowana meczówka jednej z największych firm odzieżowych świata. Cena bliska trykotom największych klubów i długi raz realizacji zamówień nie zniechęciły kibiców – zainteresowanie zaskoczyło przedstawicieli Bieżanowianki. Trykot stworzony z okazji z okazji 95-lecia działalności klubu został wyprzedany w okolicach stycznia, a sam Adidas zaprzestał produkcji.
W sezonie 20/21 klub zajął 6. miejsce na 15 zespołów trzeciej grupy krakowskiej okręgówki. Od podium w tabeli oddzieliło 5 punktów. Wśród rywali można było odnaleźć Fairant i Kabel.
Źródło: facebook.com/BiezanowiankaKrakow