Ofensywa marketingowa Keezy w Małopolsce

Małopolski Związek Piłki Nożnej ogłosił przed Świętami, że zawodnicy z wszystkich klas rozgrywkowych poniżej 3. ligi od 1 stycznia 2021 roku będą występować pod szyldem nowego sponsora tytularnego. Umowa zawarta między małopolską centralą a firmą Tomadex, będącą właścicielem marki Keeza, będzie obowiązywała do końca przyszłego roku.

„Począwszy od nowego roku poszczególne rozgrywki prowadzone przez MZPN i podokręgi będą nosiły nazwę:

• „KEEZA” IV liga

• „KEEZA” Klasa Okręgowa

• „KEEZA” Klasa A 

• „KEEZA” Klasa B

• „KEEZA” Klasa C

Jednym z punktów zawartego porozumienia jest możliwość wykorzystania przez 642 kluby z Małopolski 50-procentowego rabatu na zamówienia z firmowego katalogu producenta. Każda z drużyn uzyska także jednorazowe vouchery na produkty Keezy, których wysokość uzależniona jest od ligowego szczebla. Ich łączna wartość wyniesie 377 100 zł.

Założona w 2004 r. firma TOMADEX s.c. jest największym producentem akcesoriów kibicowskich w Unii Europejskiej. Współpracuje z licencjonowanymi podmiotami uprawnionymi do dystrybucji pamiątek Champions League i Europa League.

Mieszcząca się w Aleksandrowie Łódzkim firma TOMADEX jest także właścicielem i producentem marki odzieży sportowej KEEZA, która w ostatnim czasie podbija rodzimy rynek sportowy.

W grudniu firma przedłużyła o kolejne 2 lata umowę o dostarczaniu strojów z czwartoligowym ŁKS 1926 Łomża. Pod koniec listopada Keeza została sponsorem tytularnym Zachodniopomorskiego Związku Piłki Nożnej. W jej ramach 18 lig z trzech klas rozgrywkowych (bez 4. ligi) będzie zawierało w nazwie markę odzieżową.