Początek października stoi premierami koszulek w niższych ligach Dolnego Śląska. Wczoraj poznaliśmy nowy trykot w legnickiej okręgówce, a dziś przenosimy się o szczebel niżej, by trafić do szatni Błękitnych Kościelec, dokąd trafi kolejny spersonalizowany model od oficjalnego dystrybutora niemieckiej marki Saller na Polskę.
Trykot w pozytywny sposób idzie pod prąd estetyce związanej z logotypami sponsorów na koszulkach. Znaki firmowe najczęściej obniżają wartość artystyczną strojów meczowych, jednak w przypadku Błękitnych nawiązanie do sponsora z sektora sadowniczego przyniosło obecność „owocowych” detali, które pomysłowo przełamują potencjalną monotonię wzoru. O symetrię akcentów sponsorskich zadbano także w samym herbie klubowym umieszczonym na trykocie. Koszulka nie jest planowana do sprzedaży wśród kibiców.
Pierwsze wyjście zawodników z Kościelca w nowych strojach powinno nastąpić w październiku. Klub w sierpniu zaczął swój dziesiąty sezon z rzędu w A-klasie od czasu powrotu na szósty szczebel dekadę temu. Po 8 kolejkach zanotował tylko jedną wygraną i zajmuje trzecią pozycję od końca.
Źródło: facebook.com/sallerpolska