Klub o jednej z najlepiej kojarzonych nazw wśród zespołów spoza „profesjonalnej” piłki ligowej poinformował o nowym partnerze technicznym. Producentem koszulek Izolatora na nadchodzący sezon została marka Cutline, kojarzona z trykotami Radomiaka Radom i Stali Rzeszów.
„Komplet domowy to nawiązanie do historii i biało-zielonych pasiaków, w których Izolator świętował największe piłkarskie sukcesy ostatnich lat”.
W ramach współpracy powstał także wyjazdowy trykot czwartoligowca, zdominowany przez czerń, która po raz pierwszy w historii klubu pojawi się w tak dominującej postaci.
W projekcie nie zawarto wszystkich aktualnych sponsorów biało-zielonej drużyny. Przedstawiciele Izolatora wystosowali apel do zainteresowanych współpracą marek o wolnych miejsach reklamowych na piłkarskim stroju.
Koszulki z możliwością personalizacji trafą do sprzedaży za pośrednictwem klubowego sklepu na Facebooku.
Źródło: facebook.com/pg/zksizolatorboguchwala